top_sluzby2

WebAdmin v detailu

tomenu  
 
Jednoduchost a intuitivnost práce se systémem


Základním kritériem při tvorbě systému byla jednoduchost práce se systémem a intuitivnost ovládaní. Po pár minutách práce se systémem si zvyknete na jeho způsob ovládaní a bez problémů zvládnete i jeho komplikovanější nastavení. K systému poskytujeme příručku, která důkladně popisuje nejčastěji prováděné operace. Po krátké chvilce budete schopni dělat všechny potřebné operace se systémem.

Multijazyčnost ovládání (čeština, slovenština, angličtina, němčina a další)

Ovládaní systému je po instalaci nastaveno na češtinu. V případe potřeby je možno ihned dodat slovenštinu, němčinu a angličtinu. Ovládaní v dalších jazycích je jenom otázkou překladu frází a dá se udělat v průběhu několika dní, včetně jazyků s odlišnou jazykovou sadou jako třeba ruština či čínština

Mapa stránek

Systém automaticky generuje přehlednou mapu celé Vaší prezentace. Mapu je možné umístnit na libovolnou stránku.

mapa.jpg

Kontaktní formulář


Systém obsahuje kontaktní formulář přes který Vám může napsat zájemce o Vaše služby.

kontaktform.jpg


Integrované vyhledávání na stránkách

Systém automaticky podporuje vyhledávání na stránkách prostřednictvím  formuláře, který se zobrazí na Vámi zvolené části stránky. Vaši internetoví návštěvníci prosto zadají hledané výrazy a systém automaticky prohledá všechny časti webového portálu a zobrazí odpovídající výsledky.

hledej.jpg


Organizace portálu v přehledné stromové struktuře
 
contentbrowser2.jpgCelá struktura Vašeho webu je zobrazena v levé části obrazovky prostřednictvím klasického stromu známého například z windowsovského průzkumníka. Jednotlivé typy položek mají různé ikony. Po krátké době práce se systémem se uživatel sžije s GUI a bude pracovat efektivně.














Víceuživatelskost, přístup na základě přístupových práv


Systém je víceuživatelský. To znamená, že na tvorbě obsahu prezentace se může současně podílet libovolný počet lidí. Systém obsahuje možnost definovat různá přístupová práva jednotlivým uživatelům. Pracovník marketingu tak může mít  práva na změnu části stránek obsahující informace o cenách Vašich služeb nebo výrobků, zatímco účetní bude mít přistup například k přehledu objednávek z elektronického obchodu. Pokud není přístup na základě přístupových práv vyžadován, je možné jej jednoduše vypnout.

Editor textů podobný MS Word


Editor který se používá při tvorbě obsahu je podobný Wordu. Nastavování velikosti a typu fontu, odsazení nebo kurzívy je stejné jako v nejpoužívanějším textovém editoru.
wordeditor.jpg

Podpora newsletterů

Systém má v sobě integrovanou podporu posílaní emailů s novinkami pro Vaše zákazníky, kteří o to projeví zájem a přihlásí se k jejich odběru. Pomocí newsletterů můžete efektivně informovat Vaše partnery o aktuálních obchodních nabídkách nebo prostě o dění ve Vašem
podnikatelském sektoru.


Podpora novinek/aktualit


Systém má možnost nastavení části stránky, která bude zobrazovat novinky. Uživatel s právem přidávání novinek přidá nový článek a na stránce, kde se novinky nacházejí, se automaticky zobrazí. Je možné nastavovat různé parametry – například počet novinek na stránce atd.


Podpora anket

Realizujte průzkum mínění návštěvníků Vašich stránek! WebAdmin umožňuje jednoduchým způsobem přidávat ankety na Váš portál.

Správa galerií obrázků a souborů pro stáhnutí


V systému je možno definovat galerii obrázků, přidat ji na vybranou stránku a nastavit pro ni přístupová práva. To samé platí pro soubory určené ke stáhnutí ze stránky.
galeria2.jpg

Podpora fór/diskuzí

Ke každému článku na Vašem portálu je možné přidávat diskusní příspěvky. Je možné nastavit, kteří uživatelé či klienti mohou přispět do daného fóra, resp. zda může přispět každý návštěvník stránky. Administrátor může nevhodné příspěvky vymazat.

Nejdiskutovanější články

Chcete přilít oheň do diskusí na Vašem portálu? Zobrazte Vašim návštěvníkům přehled nejdiskutovanějších článků.

Nejčtenější články

V případě že chcete, aby návštěvníci Vaší stránky měli přehled o těch nejčtenějších částech Vaší stránky, dosáhnete toho díky této funkci. Jednoduše si určíte, kde se má přehled nejčtenějších článků zobrazit a systém se postará o zbytek.


Podpora časového omezení zobrazování informací


Jednotlivým článkům na portálu je možno nastavit časové rozpětí, kdy se mají zobrazovat. Je tak možno například nastavit zobrazení časově omezených obchodních nabídek bez nutnosti zasáhnout do administrace systému při jejich vypršení. Např. zobrazení nabídky, která platí jen do 24:00 určitého dne. V první sekundě následujícího dne nabídka automaticky zmizí ze stránky.

Podpora nastavování klíčových slov pro SEO

Systému je možné sdělit, která klíčová slova se týkají Vašeho oboru podnikání, což umožní internetovým vyhledávacím strojům najít Vaší stránku v moři internetu. Je možné nastavit klíčová slova globálně na všechny stránky nebo lokálně na každou stránku.

Integrace statistik třetích stran

Do systému integrujeme statistické produkty třetích stran – Google analytics, EMerite atd.

Integrovaný elektronický obchod, možnost více obchodů

Systém má v sobě integrovaný elektronický obchod. Rozběhnutí obchodu je otázkou jednoduchého nastavení a importování obchodovaných položek. Importovat je možno excel v specifickém formátu, nebo třeba xml soubor. V systému je možné mít obchod na různých místech a s různými cenami, nebo třeba měnou. Na elektronický obchod se váže další funkčnost například tisk faktur ze systému v pdf formátu, jednoduchý workflow objednávek atd.

Správa bannerů

Systém obsahuje komplexní správu bannerů na stránkách


Archivace změn častí stránky

Systém uchovává informace o změnách na stránce. Je možné prohlédnout si kteroukoli verzi a porovnat ji s jinou. Zároveň je vidět který uživatel a kdy stránku měnil. V systému je implementován jednoduchý zamykací mechanismus stránek, takže na jedné verzi může najednou dělat jen jeden člověk. Systém umožňuje třeba návrat k předchozí verzi stránky. Díky verzovacímu systému má administrátor efektivní přehled o provedených změnách.


Vnitřní messaging


Systém obsahuje mechanismus na předávaní zpráv mezi jednotlivými uživateli. Je možné napsat zprávu konkrétnímu uživatelovi, nebo celé skupině. Zprávy jsou efektivním komunikačním prostředkem, jestliže na stránkách pracuje více zaměstnanců např. z různých poboček.


Hromadné odesílaní emailů na základě šablon

Klientům je možné zaslat hromadný email na základě šablony. Hromadné emaily představují efektivní způsob komunikace se zákazníkem.

Ochrana obrázků na stránce vodotiskem

Všechny obrázky na stránce je možné chránit vodotiskem. Obrázkům se dá vtlačit nápis, nebo logo – jiný obrázek.

API pro tvorbu modulů

V případě potřeby je možno snadno systém integrovat s Vašimi doplňujícími funkcemi nebo funkcemi třetích stran.

Kdo jsme:

qwebs s.r.o.
Voroněžská 28
Praha 10
110 00
Česká republika

Kde nás najdete:

mapa2.jpg

Kontaktujte nás:

Chtěli byste nezávaznou cenovou nabídku ?
Chcete využít naše služby, případně nám zaslat vaše připomínky a postřehy?
Můžete tak učinit pomocí kontaktního formuláře.